در انتظار چیستی!


مینویسم برای او که نمیخواند!

جهانم بی تو معنایی ندارد....برگرد!

نمی دانم كه دانست او دلیل گریه هایم را ؟
نمی دانم كه حس كرد او حضورش در سكوتم را ؟
و میدانم كه می دانست زعاشق بودنش مستم
وجود ساده اش بوده كه من اینگونه دل بستم







" خدای من ! چرا گریه می کنند؟!

درک کردن من انگار سخت تر از از دست دادنم بود ... قبول !

کمتر از آنها نفس کشیدم ٬ اما به اندازه آنها درد کشیدم ...

چرا وقتی کسی از پیششان رفت ٬ تازه می فهمند که بود ؟! ...

خود را مسخره کرده اند یا مرا ؟! "






در انتظار چیستی ؟
اینجا هنوز هم تاریک است
تو به ازدحام کدامین کوچه ی خوشبخت خواهی نگریست
وقتی دریچه مسدود است







کسی ما را نمی پرسد
کسی ما را نمی جوید
کسی تنهایی مارا نمی گرید
دلم در حسرت یک دست دلم در حسرت یک دوست
دلم در حسرت یک بی ریای مهربان ماندست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,| 15:0|مرحم|

MiSs-A